Cursors

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

16 Nisan 2007

3. YAŞGÜNÜMMMMM




Merhabaaaaaaaalaaar,




Çok uzun zaman oldu biliyorum. Ben çok büyüdüm artık. Neler neler öğrendim. Ve artık 3 yaşındayım. Evet tamı tamına 3 oldum. Yani büyüdüm:)))))


Ve tüm sevenlerim yine yanımdaydı. Herkeze çok teşekkür ederim. Birsürü yeni oyuncağım oldu. Bisikletim, masam, sandalyem ve basketball potam ve bir sürü yeni arabam oldu.

1 Yorumlarınız:

Anonymous Adsız said...

CANIM TUNA'CIM ,
MAŞALLAH YAVRUMA NAZAR DEĞMESİN, BİSİKLETİNİ ÇOK GÜZEL KULLANIYORSUN AFERİN SANA.YETENEKLİ YEĞENİM BENİM TIPKI HALASI :)
TÜM BİSİKLETLER FEDA OLSUN SANA.İYİ GÜNLERDE KULLANMANI DİLERİM.
SENİ ÇOK ÇOK SEVEN HALAN.ÖPTÜM SENİ

24 Nisan, 2007 12:26  

Yorum Gönder

<< Home


Lilypie 3rd Birthday Ticker