Cursors

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

13 Nisan 2006

BUGÜN YAŞGÜNÜM


HERKEZE MERHABAAAA,
Evet bugün benim yaşgünüm. Bu dünyaya geleli tam 2 yıl olmuş:))
Bana göre çoooook uzun olan bu sürede çok şey öğrendim.Renkleri, şekilleri, ağlayarak istediklerimi yaptırmayı, oyuncaklarımla oynamayı, yemek yemeği, yemek seçmeyi, arkadaşlarla oynamayı ve paylaşmayı,hayvanları, ....
İnşallah daha uzun yıllar ben öğrenmeye devam edeceğim, ve sizinle herşeyimi paylaşacağım.
BENİ SEVEN VE SEVMEYEN HERKEZİ ÖPÜYORUM
(öpücük göndermeyi yeni öğrendim) Posted by Picasa

3 Yorumlarınız:

Anonymous Adsız said...

iyiki doğdun TUNACIM...
Doğumgünün kutlu olsun.Ömrün uzun,sağlıklı ve başarılı olsun.
Seni güzel yanaklarından,güzel gözlerinden öpüyorum.
Halan....

13 Nisan, 2006 18:17  
Anonymous Adsız said...

Selam

15 Nisan, 2006 02:37  
Anonymous Adsız said...

nice mutlu yıllara

16 Nisan, 2006 11:47  

Yorum Gönder

<< Home


Lilypie 3rd Birthday Ticker