Cursors

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

10 Şubat 2006

Ruffles ile pek mutluyum


Reklama girecek ama ben cips denen bu yasak mamaya bayıldım. İçinden sürekli alarak bana kalmaması için ellerinden geleni yaptılar. Ama ben bu arada bayağı yedim. Benden sürekli saklıyorlar bu cipsleri. Bakalım daha tadına bakmadığım neler var.
Niye anlamadım, ama bu cipsi yedikten sonra 4 bardak su içtim ve göbeğim kocaman oldu.  Posted by Picasa

2 Yorumlarınız:

Anonymous Adsız said...

Canım yavrum,

Sen ye o cipsleri ben de seni yiyeyim emi

Annen

13 Şubat, 2006 16:22  
Anonymous Adsız said...

canim TUNAM_
Biricik yegenim benim.Sana bütün cipsler feda olsun.Birde onun soslusunu dene daha güzel oluyor inan bana.Telefonda bana Aytaç filan deme olur mu?HALA de canimin içi.Ben seni her_seyden çok seviyorum birtanecik yeenim benim.

19 Şubat, 2006 03:12  

Yorum Gönder

<< Home


Lilypie 3rd Birthday Ticker