Cursors

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

29 Eylül 2005

Selam herkeze,
13.04.2004 tarihinde Adapazarında dünyaya geldim.
Dünyaya geleli şunun şurası daha 17 ay oldu ama o kadar çok şey öğrendimki...
Nasıl uyunur,oyun oynanır, yemek nasıl yenir, yenmez. nasıl koşup düşülür falan
Söylediklerine göre daha doğduğum gün gevezeliğe başlamışım. şimdi hemen herşeyi söyleyebiliyorum ama BABA hariç. zavallı babam bana dedirtmek yapmadığını bırakmadı. Bana söyletmek için yaptıklarını görseniz gülmekten ölürsünüz. Ama aslında söylemesini biliyorum. çünkü daha önce söyledim. Ama babam yanımda değildi. şimdi peşimden koşuyorlar söyletmek için. Ben de bu arada bayağı eğleniyorum.

2 Yorumlarınız:

Anonymous Adsız said...

Canım yeğenim Tuna;
Çok tatlı, çok akıllı bir çocuksun sen!
Umarım ömrün de o güzel gözlerin gibi pırıl pırıl olur...
Tanrıkulu ailesine sevgiler :)
Pinar

30 Eylül, 2005 16:40  
Anonymous Adsız said...

Koşturt peşlerindennn...çok zevkli oluyor değil mi kardeşim?
Ben de babami uzun süre çıldırtmıştım..Oğlum hadi baba de dedikçe ben anne diyip durmuştum...
Yaşasınnnn bebeklerin gücü...
öpücükler..
Mert ağabeyin..(40 ay,Mert Akkan,İzmir)
Sedef Akkan

30 Eylül, 2005 21:56  

Yorum Gönder

<< Home


Lilypie 3rd Birthday Ticker